راهنمای انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب

/ / بلاگ
راهنمای انتخاب کاغذ دیواری
این روز ها استفاده از کاغذ دیواری برای دکوراسیون داخلی منازل بسیار رایج شده است.
امّا اگر در خصوص کاغذ دیواری اطلاعات زیادی ندارید، ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که از بین دریایی از کاغذ دیواری های مختلف، چگونه می توان انتخابی داشت که به بهترین نحو ممکن بیانگر روحیات شما باشد و مناسب ترین انتخاب برای فضای خانه شما باشد؟ 
راهنمای انتخواب کاغذدیواری اتاق خواب ، مناسب ترین کاغذ دیواری را از کجا می توان خرید و کاغذ دیواری اتاق خواب چه ویژگی های باید داشته باشد تا بیشترین آرامش را منتقل کند؟
برای یافتن پاسخ این سوالات با ما همراه باشید. 

 

نکات انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب

افراد بسیار زیادی تا به حال برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب خود از کاغذ دیواری استفاده کرده اند، امّا افراد کمی می دانند که چگونه باید برای اتاق خواب خود کاغذ دیواری انتخاب کنند و چگونه به بهترین حالت ممکن از این متریال استفاده کنند.

دلیل استفاده از کاغذ دیواری در فضای داخلی فقط پوشاندن دیوارهای سفید نیست، بلکه کاغذ دیواری باید نقش پر رنگی را در طراحی کلی اتاق خواب شما داشته باشد.
به همین دلیل، در ادامه راه هایی ساده برای انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب را به شما نشان می دهیم. بهتر است این راه ها را یک به یک بررسی کنید تا ببینید کدام یک برای شما مناسب ترین هستند و به بهترین نحو ممکن با دکوراسیون داخلی اتاق خواب شما هماهنگی دارند.

اگر انتخاب درستی داشته باشید، کاغذ دیواری می تواند به بخش مورد علاقه شما در اتاق خوابتان تبدیل شود.

 

رنگ بندی کاغذ دیواری را در نظر بگیرید

یکی از بهترین راه های انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب این است که رنگ بندی آن را با رنگ بندی کلی دکوراسیون داخلی اتاق خواب خود هماهنگ کنید.

به عنوان مثال، می توانید در تصویر زیر ببینید که چگونه از یک ترکیب رنگی مونوکروم و بسیار شیک در این اتاق خواب استفاده شده است.

در فضای داخلی اتاق همه چیز، از کاغذ دیواری گرفته تا رویه تشک و بالشت ها همه با هم همخوانی دارند و یک دیدی کلی بسیار زیبا در اتاق خواب ایجاد کرده اند.

راهنمای انتخاب کاغذ دیواری

راهنمای انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب

اگر تصمیم دارید که چنین طرحی را برای اتاق خود پیاده کنید، کاری که باید انجام دهید این است که ابتدا کاغذ دیواری را انتخاب کنید که رنگ و طرح آن کاملا مورد پسند شما باشد.

سپس سایر ملزومات اتاق را متناسب با کاغذ دیواری انتخاب کنید. در حالی که می توانید تقریبا هر طرح و رنگی که دلتان می خواهد را انتخاب کنید، ولی به خاطر داشته باشید که سایز طرح های روی کاغذ دیواری بسیار مهم است.

سایز طرح ها باید با سایز اتاق متناسب باشد. طرح های درشت برای اتاق های بزرگ تر مناسب تر هستند و قطعا برای اتاق های کوچک جلوه زیبایی نخواهند داشت.

 

 

 

 

 

 

یک دیوار اصلی در اتاق خواب بسازید

 

از آن جایی که کاغذ دیواری بخشی از استایل اتاق خواب و دکوراسیون داخلی محسوب می شود، استفاده از ان روی یک دیوار خاص توصیه می شود.

دیوار خاصی که کاغذ دیواری روی آن استفاده می شود، دیواری است که بیشترین توجه را به خودش جذب می کند و به همین دلیل می توانید طرح های درشت تر و رنگ های غالب تر را روی این دیوار استفاده کنید.

علاوه بر این، استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی نیز برای چنین دیواری رایج است. برای استفاده از بیشترین طرح و رنگ ها در کاغذ دیواری این دیوار، هیچ شک و تردیدی را به دل خود راه ندهید.

در این نمونه از استفاده از کاغذ دیواری برای اتاق خواب، انتخاب دیوار مناسب برای نصب کاغذ دیواری مهم ترین بخش کار است.

در حالت ایده آل، این دیوار باید در نقطه مرکزی باشد تا بتواند به بهترین نحو توجه افراد را جذب کند. بیش تر اوقات چنین دیواری معمولا پشت تاج تخت خواب قرار می گیرد، امّا همیشه استثنا نیز وجود دارد.

در تصویر زیر می توانید نمونه ای از کاغذ دیواری اتاق خواب بر روی یک دیوار خاص را ببینید.

راهنمای انتخاب کاغذ دیواری

راهنمای انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب

در این نمونه از استفاده از کاغذ دیواری برای اتاق خواب، انتخاب دیوار مناسب برای نصب کاغذ دیواری مهم ترین بخش کار است.
در حالت ایده آل، این دیوار باید در نقطه مرکزی باشد تا بتواند به بهترین نحو توجه افراد را جذب کند. بیش تر اوقات چنین دیواری معمولا پشت تاج تخت خواب قرار می گیرد، امّا همیشه استثنا نیز وجود دارد.
در تصویر زیر می توانید نمونه ای از کاغذ دیواری اتاق خواب بر روی یک دیوار خاص را ببینید.

 

 

ایجاد سر تخت با استفاده از کاغذ دیواری

 

این یک حقیقت است که لوازم دکوراسیون داخلی می توانند بسیار هزینه بر باشند.

اگر توانایی پرداخت هزینه لازم برای نصب یک سر تخت را ندارید، می توانید به جای آن از کاغذ دیواری به عنوان یک گزینه کم هزینه تر استفاده کنید.

کاغذ دیواری در قیمت های متفاوتی موجود است و در واقع تنوع بسیار زیادی دارد که می تواند در انتخاب طرح و رنگ دست شما را بسیار باز بگذارد.

در این حالت، نصب کاغذ دیواری به شیوه صحیح می تواند مهم ترین بخش کار باشد. در ابتدا باید سایز کاغذ دیواری را به درستی اندازه بگیرید.

سایز کاغذ دیواری باید به گونه ای باشد که اندکی از پهنای تخت شما بیش تر باشد. حالت ایده آل این است که کاغذ دیواری از هر طرف حدود 5 الی 7 سانت از پهنای تخت بیشتر باشد. دیواری که کاغذ دیواری روی آن نصب می شود باید کاملا صاف و یکدست باشد تا بهترین نتیجه نهایی حاصل شود و زیر کاغذ دیواری حباب و برآمدگی وجود نداشته باشد.

برای این کاربرد نیز استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی دیده می شود. می توانید نمونه ای از این کاربرد کاغذ دیواری اتاق خواب را در تصویر زیر ببینید.ال

 

راهنمای انتخاب کاغذ دیواری

راهنمای انتخاب کاغذ دیواری

با استفاده از کاغذ دیواری ساختار و بافت ایجاد کنید

 

در نهایت، شما با استفاده از کاغذ دیواری می توانید به فضای اتاق بافت و ساختار اضافه کنید.

به خاطر داشته باشید که در دکوراسیون داخلی، بافت داشتن به چیزی گفته می شود که ظاهر آن نشان دهنده احساس لمس آن باشد. استفاده از بافت های مختلف در فضای داخلی اتاق یکی از بخش های اساسی دکوراسیون داخلی است که باعث می شود اتاق خواب فضای دلنشینی داشته باشد.

فارغ از اینکه از چه طرحی در اتاق خواب خود استفاده می کنید، کاغذ دیواری شما قطعا بافت خاصی خواهد داشت.

این مسئله به مواد استفاده شده در ساخت کاغذ دیواری بر می گردد. با این وجود، شما می توانید حس بافت را با استفاده از طرح های خاص شدت ببخشید. نمونه ای از این کار را می توانید در تصویر زیر ببینید.

انتخاب کاغذدیواری برای اتاق خواب همیشه یکی از بزرگترین دغدغه ها برای تزئین اتاق خواب محسوب می‌شود.

برای این کار توصیه می شود که از طرحی استفاده کنید که از متریال های طبیعی الهام گرفته باشد.

طرح های طبیعی مانند طرح چوب و سنگ در حال حاضر بسیار رایج هستند زیرا به شما کمک می کنند که فضایی مدرن و با ظرافت ایجاد کنید.برند پاپیروس با داشتن آلبومی از هزاران طرح سه بعدی زمینه انتخاب و خریدی راحت را برای شما فراهم کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *